Belangrijke informatie Voetbaldag 8 mei

2 mei 2021 20:00

Op 11 afmeldingen na is onze gehele jeugdafdeling present op 8 mei.
Wat een geweldige opkomst. Ook het vrijwilligersaantal is inmiddels de 60 gepasseerd.

Let op:

Er zijn 2 tijdschema’s, namelijk jo7-9 en jo11-15.

Kom op tijd, maar niet veel te vroeg!

Graag ook alle vrijwilligers aanwezig op het aangegeven tijdstip.

Corona

Ondanks deze geweldige voetbalactiviteit hebben wij nog steeds te maken met regels omtrent corona. Alleen vrijwilligers en spelers zijn toegestaan op de velden. (binnen de veldomheining)

We proberen zoveel mogelijk met eigen teams te spelen. Heb je (milde) klachten die horen bij het coronavirus meld je dan af en blijf thuis. Mensen boven de 18 jaar zoveel mogelijk proberen 1,5 meter afstand te houden. (tenzij uit dezelfde huishouding)