Oproep: Deelnemers pilot Vrouwen in Voetbaltechnische Functies gezocht

14 september 2021 9:15

Voetbalvereniging Zwaagwesteinde wil zich inzetten om méér vrouwen op voetbaltechnische functies te verkrijgen. Daarom doen we mee met de KNVB pilot "Meer Vrouwen op Voetbaltechnische Functies". Denk daarbij aan trainer /coach, hoofd opleiding, scheidsrechter of voetbalbegeleider.

Voor deelname aan de KNVB pilot zoeken we enthousiaste vrouwen èn mannen om mee te doen in de hier voor samen te stellen werkgroep. Wacht niet langer en meld je aan wanneer jij ook vind dat vrouwen binnen onze vereniging een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan de voetbalontwikkeling.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tjeerd van der Galiën via 0511 70 57 94.

Update 25-10-2021: Wij zijn er helaas niet (tijdig) in geslaagd een volwaardige werkgroep te formeren.