VVZ Erkend Leerbedrijf

19 oktober 2021 19:15

Binnen de Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) werken het beroepsonderwijs en het bedrijfsleven nauw samen om studenten de beste praktijkopleiding te geven met uitzicht op een baan. Bedrijven krijgen zo steeds de vakmensen die zij nodig hebben.

Onze voetbalvereniging Zwaagwesteinde heeft de erkenning om een leerbedrijf te zijn. Als praktijkopleider van een erkend leerbedrijf heeft de Hoofd (Jeugd)Opleiding (HJO-er) een belangrijke rol bij het opleiden van mbo-studenten. De beroepspraktijkvorming (bpv) in de vorm van een stage of leerbaan is een cruciaal onderdeel van opleidingen in het mbo. De leerlingen worden dan ook zeer intensief begeleid door de HJO.

Wij vragen studenten die voldoen aan onderstaande voorwaarden en een stage adres nodig hebben als trainer / coach van een jeugdvoetbalteam, zich aan te melden bij onze vereniging. Aanmelden kan via de website van voetbalvereniging Zwaagwesteinde.

VVZ is erkend voor onderstaande opleiding(en)

CREBO TITEL NIVEAU
25414 Coördinator sportinstructie, training en coaching 4