โœจ๐Ÿ… ๐†๐„๐„๐… ๐‰๐„ ๐๐” ๐Ž๐ ๐•๐Ž๐Ž๐‘ ๐ƒ๐„ ๐–๐„๐’๐“๐„๐‘๐„๐„๐๐ƒ๐„๐‘ ๐Ž๐‹๐˜๐Œ๐๐ˆ๐‚๐’ ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ…โœจ

28 januari 2022 15:15

Yessss we mogen weer๐Ÿ˜! Na een lange stille winter hebben Ernst, Markie & de rest eindelijk de coronamaatregelen versoepelt. Binnenkort beginnen de Olympische Spelen in Beijing, maar de รฉchte eer valt te behalen in de Westereen!

Op 12 februari organiseert de Supportersferieniging VVZ de ๐—ช๐—˜๐—ฆ๐—ง๐—˜๐—ฅ๐—˜๐—˜๐—ก๐——๐—˜๐—ฅ ๐—ข๐—Ÿ๐—ฌ๐— ๐—ฃ๐—œ๐—–๐—ฆ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿฎ.

๐Ÿ“… 12 februari
๐Ÿง‘‍๐Ÿค‍๐Ÿง‘ Teams 6-8 personen
๐Ÿšฉ Activiteiten door de hele Westereen (loopafstand ~6km)
๐Ÿ’ถ Leden SF VVZ €5,- p.p. | Niet-leden SF VVZ : €10,- p.p.
โŒš Jeugd (10-16)*: 12:00-16:00
โŒš volwassenen (17+): 17:00-22:00
๐Ÿ“ Opgeven via [email protected] of 0642915643
โš ๏ธ Geef je snel op want VOL = VOL
โ„น๏ธ Meer info onder de stippellijn hieronder
Groetnis,
SF VVZ
--------------------------------------------------------------------------
โ„น๏ธ๐—บ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ถ๐—ป๐—ณ๐—ผ๐—ฟ๐—บ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฒ
๐˜ž๐˜ข๐˜ต ๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ฅ๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ฆ '๐˜ž๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜–๐˜ญ๐˜บ๐˜ฎ๐˜ฑ๐˜ช๐˜ค๐˜ด' ๐˜ช๐˜ฏ?
- Je speelt de Westereender Olympics in teams van 6-8 personen;
- Door de Westereen worden op verschillende locaties activiteiten georganiseerd. de Olympische onderdelen;
- De Olympische onderdelen zijn activiteiten waarbij kennis, kunde en teamwork van belang zijn. Je hoeft dus niet per definitie sportief te zijn aangelegd;
- Je loopt met je team van het ene Olympische onderdeel naar het andere Olympische onderdeel. De loopafstand is ongeveer 6 kilometer;
- Met de Olympische onderdelen kun je punten verdienen. Op basis van de punten wordt er een ranglijst gemaakt. Het team met de meeste punten wint de Westereender Olympics 2022!
๐˜๐˜ฐ๐˜ฆ ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ฆ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฆ?
- Formeer een team van 6-8 personen;
- Kies een teamkapitein;
- verzin een teamnaam;
- De teamkapitein geeft de ๐˜๐—ฒ๐—ฎ๐—บ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—บ door en de ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—บ + ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ณ๐˜๐—ถ๐—ท๐—ฑ van de teamleden;
- betaal via het betaalverzoek dat wordt verstuurd naar de teamkapitein;
- Opgeven doe je via: [email protected] of 0642915643
- de organisatie communiceert via de teamleiders;
-* Bij de jeugdversie mogen teambegeleiders mee ouder dan 16 jaar, zoals vader en moeder. Geef dit aan bij het opgeven.

Meer informatie volgt via de teamkapiteins, de officiële kanalen & https://www.vvzwaagwesteinde.nl.
Meer Vragen? mail [email protected] of bel/whatsapp naar 0642915643