Ledenvergaderingen woensdag 28 september

14 september 2022 6:30

Op Woensdagavond 28 september organiseert het bestuur twee ledenvergaderingen. De eerste ledenvergadering zal gaan om het seizoen 2019-2020 welke niet heeft plaatsgevonden door het coronabeleid destijds. De tweede zal gaan over het seizoen 2020-2021. Dit zal gewoon een traditionele ledenvergadering zijn. Deze twee seizoenen zullen in één avond worden doorgenomen.

Het formeel aftreden van Gerrit Daleman, Kor Kleefstra en Paulus Venema zal tijdens deze avond ook plaatsvinden. Momenteel is Henri van Wieren kandidaat om toe te treden tot het bestuur. Aanvullende kandidaten kunnen zich melden tot en met 26 september 18:00 uur. Neem hiervoor contact op met Henri van Wieren. ([email protected] of 06-24858359)

Donateurs en leden zijn welkom op vertoon van hun ledenpas. Alleen spelende leden zijn stemgerechtigd. Aanvang van de avond is om 20.00 uur in de Kroon kantine.

Nomaliter wordt de ledenvergadering georganiseerd op een vrijdagavond. Dit jaar is hierop een uitzondering vanwege de beschikbaarheid van de bestuursleden. De trainingen van de jeugdelftallen en restsenioren kunnen doorgaan op deze avond mits zij om 19:45 afronden.