Informatieavond Ouders Onderbouw

13 maart 2023 9:30

De winterstop is weer afgelopen, de voorjaars competitie is al in volle gang. Wij (spelers, trainers, leiders en scheidsrechters) zijn er klaar voor en hebben er zin in! U ook?

Waarom een informatie avond voor ouders?

Ouders spelen een grote rol in de sportbeleving van hun kind; voor, tijdens en na de wedstrijd en thuis. Een ouder is rolmodel voor het kind, is toeschouwer, supporter en natuurlijk ook opvoeder.

Uitgangspunt van deze avond

Hoe bevorder je het voetbalplezier van je kind?

We willen graag met u in gesprek over de wederzijdse verwachtingen. Onderwerpen die op deze avond aan de orde komen:

• Wat voor vereniging zijn we, waar staan we voor en wat willen we uitdragen?
  • Wat verwachten wij als vereniging van ouders en wat kunnen ouders van de vereniging verwachten?
  • Welke rol hebben ouders voor, tijdens en na de wedstrijd?
  • Wat verstaan we onder een veilig sport- en leerklimaat?

Wij ontvangen graag van elke speler, spelend in de categorieën O7 tot en met O10, ouder(s) of verzorger(s). Het is belangrijk dat u komt. Er is tijdens deze bijeenkomst voldoende ruimte voor evaluatie / terugblik afgelopen half jaar, en het bespreken van praktische zaken en ontwikkelingen.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid voor het stellen van vragen en of het geven van aanbevelingen en of wensen, welke het spelplezier van uw kind bevorderen.

De informatieavond is op dinsdag 28 maart 2023 in de kantine van de voetbalvereniging Zwaagwesteinde. Inloop vanaf 18:30 uur. Start vanaf 19.00 uur. De bijeenkomst is om 21.30 uur afgelopen. De avond zal worden verzorgd door Jan Stienstra (jeugdtrainer / coach) en Tjeerd van der Galiën (hoofd jeugdopleiding).