Algemene ledenvergadering 13 maart

27 februari 2024 14:15

Op Woensdagavond 13 maart organiseert het bestuur twee ledenvergaderingen. De eerste ledenvergadering zal gaan om het seizoen 2021-2022. De tweede zal gaan over het seizoen 2022-2023. Dit zal gewoon een traditionele ledenvergadering zijn. Deze twee seizoenen zullen in één avond worden doorgenomen.

Het formeel aftreden van Geert de Jong zal tijdens deze avond ook plaatsvinden. Momenteel zijn Durk van der Wal, Feije Postma, Renzo van der Veen, Sanne Zuidema en Gonny Kruize kandidaat om toe te treden tot het bestuur. Aanvullende kandidaten kunnen zich melden tot en met 11 maart 18:00 uur. Neem hiervoor contact op met Henri van Wieren. ([email protected] of 06-24858359)

Donateurs en leden zijn welkom op vertoon van hun ledenpas. Alleen spelende leden zijn stemgerechtigd. Aanvang van de avond is om 19.30 uur in de Kroon kantine.

Nomaliter wordt de ledenvergadering georganiseerd op een vrijdagavond. Dit jaar is hierop een uitzondering vanwege de beschikbaarheid van de bestuursleden. De trainingen van de jeugdelftallen en restsenioren kunnen doorgaan op deze avond mits zij om 19:15 afronden.

Jaarverslag_secretaris_2021-2022.pdf
Jaarverslag_secretaris_2022-2023.pdf