Recent is overleden oud secretaris van de VV Zwaagwesteinde Bauke Vaatstra.

21 maart 2024 13:30

Op 85 jarige leeftijd is na een ziekbed overleden onze oud secretaris. In de jaren tachtig van de vorige eeuw was Bauke secretaris van de voetbalvereniging, welke in 1981 haar 50 jarig bestaansrecht vierde.

Bauke heeft door zijn doorzettingsvermogen grote bekendheid gekregen naar de zoektocht van de dader, die zijn dochter in 1999 heeft vermoord. Uiteindelijk is de dader gevonden.

Afgelopen zaterdag heeft de VV Zwaagwesteinde Bauke Vaatstra herdacht. Men heeft een minuut stilte voor de wedstrijd tegen Kootstertille gehouden en de spelers hebben rouwbanden gedragen.