VV Zwaagwesteinde versterkt selectie met vier nieuwe spelers voor komend seizoen

9 april 2024 13:00

De Westereen – VV Zwaagwesteinde is verheugd te kunnen aankondigen dat voor het komende seizoen de selectie uitgebreid wordt met vier nieuwe spelers: Danny Boersma, Jort Wagenaar, Durk de Haan, en Patrick Elzinga. Drie van deze spelers keren terug naar hun ‘’oude nest.’’

Danny Boersma, die zijn jeugd bij VV Zwaagwesteinde doorbracht voordat hij naar SC Buitenpost verhuisde, keert terug naar de club. Na succesvolle jaren, waaronder spelen op divisieniveau, en met belangrijke persoonlijke ontwikkelingen zoals gezinsuitbreiding op de horizon, is Danny klaar om zijn ervaring in te zetten voor VV Zwaagwesteinde.

Jort Wagenaar heeft zich na twee seizoenen bij Be Quick Dokkum weer aangesloten bij VV Zwaagwesteinde. Als keeper heeft hij zich aanzienlijk ontwikkeld en hij is vastbesloten om te concurreren voor een startpositie.

Patrick Elzinga keert terug na omzwervingen bij FC Burgum en twee jaar bij Be Quick Dokkum onder 19. In deze jaren heeft hij zich ook goed kunnen ontwikkelen. Zijn terugkeer als aanvaller biedt extra diepte voor de aanval van het team.

Durk de Haan, een nieuw gezicht bij VV Zwaagwesteinde, komt over van ‘’De Blauwkes’’ in Buitenpost waar hij jarenlang heeft gespeeld. hij heeft net als Danny hier alle successen de afgelopen jaren meegemaakt, we zijn dan ook ontzettend blij dat een speler met zoveel ervaring onze gelederen komt versterken. Niet geheel een onbekend gezicht in het dorp door zijn functie als penningmeester bij de tennisclub (T.C.Zwaagwesteinde)

We zijn blij deze vier spelers te verwelkomen en kijken uit naar de positieve impact die zij zullen hebben. VV Zwaagwesteinde wenst hen veel succes en plezier.